2 medlemmar ställer ut

Stadshallen i Lund

Öppettider + karta https://www.lundcity.se/event/claes-jonsson-gatufoto/


Hej alla!
Om ni har tid och lust, kom gärna förbi Café Myka den 22 maj. Där ställer jag ut några av mina fotografier från Köpenhamn.

Kan ni inte det datumet, men ändå vill se bilderna så hör av er. Vi kan ta en kaffe och samtidigt stötta caféet. Det är alltid trevligt!

Det är inte så stort, men väldigt mysigt. De har en helt vegansk meny och supergott kaffe. Och har du hund är den också välkommen – det finns till och med en meny för våra fyrbenta vänner!
Mvh. Ulf