Nu är det snart dags för höstens första måndagsträff! Efter en förhoppningsvis avkopplande sommar med många fototillfällen samlas vi den 28/8 19.00 i klubblokalen på Roskildevägen 9b i Malmö. Den här första träffen tänker vi först köra en liten fotorebus i parken så ta med en kamera och minneskort! När vi gnuggat våra geniknölar med dessa ledtrådar blir det fika i lokalen och sedan visar vi resultatet i månadstävlingarna för juni och juli.
Välkomna!
Relaterade artiklar
Förenings Info
Årets sista ”Månadens Bild”
November Månads TEMA Sparka boll Sista omgången och sista chansen att blidka juryn med en bild. Temat Sparka Boll var tänkt som ett tema för alla. Inte bara de som älskar fotboll, utan alla som […Läs mer …]
MånadensBild
Månadens bild april
När alla röster från FFiMs medlemmar räknats samman stod det klart att april månads tävling med temat ”Levande” hade en tydlig vinnare. Lars Bendroths fågelbild hade fått flest röster. Stort grattis!I maj månad går vi […Läs mer …]
Förenings Info
Full rulle HELA veckan
Egen lokal – Fotogrupper & Café Det är en stor fördel att ha en egen lokal. Man kan ha verksamhet och aktiviteter hela veckan runt. OCH det HAR FFiM !!! Veckan som gick var det Praktisk […Läs mer …]
